Petrusklepel

De informatieavond voor de Eerste Communie verliep goed. Helaas konden niet alle ouders komen vanwege nieuwe coronarestricties, maar we proberen om alle informatie zo goed mogelijk over te brengen. Op de website en achterin de kerken zijn aanmeldformulieren beschikbaar. Op 1 november mogen die ingeleverd zijn. Voor Bladel is er zoals voorheen weer een apart communiegroepje, in het zaaltje naast de kerk. De communiedatum is wel gelijk aan Hapert (22 mei), waar de lessen op school worden gegeven. Casteren en Hoogeloon doen de voorbereiding en de viering (15 mei) samen. Kinderen uit Netersel mogen kiezen waar ze bij aansluiten. De aanvangstijden van de lessen en de communievieringen worden nog bekend gemaakt. Alle communicanten van de parochie komen samen voor een startviering, op zondag 19 december om 11.00 uur in Bladel. De kinderen van Bladel beginnen in januari met de lessen. De andere kinderen al in november. Het centrale mailadres voor de communie is: eerstecommunie@parochiepetruspaulus.nl. Ik heb zin in de communielessen. En ik heb vertrouwen in een goede samenwerking met de ouders.

Pastoor Schilder