Petrusklepel

Omdat de Nieuwjaarsreceptie niet door kon gaan, is het wederom niet gelukt om bepaalde vrijwilligers in het zonnetje zetten. We hebben met hen in de afgelopen tijd contact gehad om onze dankbaarheid over te brengen. Het betreft uit Hoogeloon: Dirk Bullens, zijn vader Gerrit Bullens en Frans Goossens. Uit Hapert: Jacques Sleddens en Leo Josso. Deze vrijwilligers hebben door verhuizing, ziekte of gewijzigde omstandigheden hun taken geheel of gedeeltelijk neergelegd. Het is indrukwekkend hoeveel uren ze actief zijn geweest voor de parochie. Heel hartelijk dank! We zullen jullie missen, mannen… Gelukkig zijn er ook nieuwe vrijwilligers aan boord zijn gekomen. We zeggen dan in geloof: ‘De Heer geeft, de Heer neemt.’ Het is onze bedoeling om dit jaar de communicatie met alle vrijwilligers te optimaliseren met moderne (digitale) middelen. Dat vraagt nog om aandacht na de parochiefusie in 2014. Ten slotte: mensen vragen mij of de parochiereis in oktober naar Keulen doorgaat. Die gaat door. Binnenkort hoort u wanneer de informatieavond is. Herzlich willkommen!

Pastoor Schilder