Inge die ontving een app van ons

Pastoor Schilder appte me:

“Hoi Inge, we krijgen een nieuwe website in de parochie. Er komt een rubriek waarin elke maand iemand anders 1x iets over zichzelf en zijn geloof vertelt aan de hand van een paar vragen. Zou jij dat ook een keer willen doen?”

Ik vind het een leuk idee om mee te doen aan de rubriek. Mijn naam is Inge de Kroon-van Rooij, ik ben 51 jaar, al 28 jaar gelukkig getrouwd met Marcel. We wonen in Bladel met onze kinderen Tijn en Anke. Ook mijn vader en schoonvader wonen in Bladel, lekker dichtbij. Ik werk met veel plezier op de cliëntenadministratie van Oktober in Bladel.

Een van mijn hobby’s is het maken van gedichten. Waar ik gelukkig van word? Mensen helpen. En soms komen die twee samen: als ik iemand via een gedicht kan raken en daarmee kan helpen.

Een uitgebreid levensverhaal schrijven is niet mijn ding. Maar een gedicht over geloof wil ik graag delen. Voor degenen die meer gedichtjes willen lezen: vanaf dit jaar ga ik ze regelmatig plaatsen op www.ingedicht.nl

Pastoor Schilder, dankuwel voor het appje!