Van harte welkom

bij Parochie Petrus en Paulus

Voor inwoners en bezoekers van de gemeente Bladel

We heten je van harte welkom heten op de website van Parochie Petrus en Paulus. Hier vind je alle informatie over onze parochie, de verschillende kerken, onze agenda en de mogelijkheden die we bieden in de gemeente Bladel met de kerkdorpen Casteren, Hapert, Hoogeloon en Netersel.

Toegankelijk

‘De kerk stelt zich toegankelijk en open voor jou op. Hoe wij dit doen..

Aan het woord

Parochianen aan het woord
Lees wat onze mensen meemaken

Dapper

Uitkomen voor je overtuiging vraagt moed, dat geldt ook voor het uitkomen voor je geloof

Het jaar van Hoogeloon

Gedurende deze afgelopen eeuw heeft de kerk van Hoogeloon als baken van geloof en gemeenschap gediend, en haar rijke geschiedenis heeft ons allen verbonden in een spirituele reis.

Te midden van deze bijzondere jubileumviering willen wij graag de verbondenheid met de gemeenschap benadrukken en samen herinneringen ophalen aan de vele momenten van geloof, samenzijn en dienstbaarheid die de kerk heeft gekenmerkt.

St. Pancratius

Bekijk de activiteiten  van Parochie Petrus & Paulus